ثبت لوگو

۱۶ بازديد

مدارک ثبت لوگو

ثبت لوگو هم برای شرکت های حقیقی امکان پذیر است و هم برای شرکت های حقوقی. در زمان تهیه مدارک لازم به این نکته توجه کنید که تفاوت هایی در این نوع تنظیم اسناد وجود دارد. در صورتی که شما برای ثبت این لوگو شرکت حقیقی اقدام می کنید، باید مدارک زیر را تهیه کرده باشید.

  • مدارک هویتی متقاضی
  • مجوز فعالیت مربوطه
  • یک نسخه کپی کارت بازرگانی
  • یک تصویر واضح از لوگو با ابعاد ۱۰ در ۱۰

در صورتی که خواهان ثبت لوگو برای شرکت حقوقی هستید، باید این مدارک را جمع آوری نمایید.

  • یک نسخه کپی کارت ملی مدیر عامل شرکت
  • یک نسخه کپی کارت بازرگانی شرکت
  • یک نسخه کپی از آگهی تأسیس و تغییرات شرکت
  • یک نسخه کپی از مجوزهای شرکت (مثلا مجوز بهره برداری)
  • مهر شرکت
  • تصویر ۱۰ در ۱۰ لوگوی شرکت

مراحل ثبت لوگو

ثبت لوگو با در نظر گرفتن مراحل مختلف صورت می پذیرد. توجه داشته باشید که قبل از ورود به این مسیر، باید مدارک لازم را تهیه و از صحت اطلاعات آنها مطمئن باشید. در صورت وجود مغایرت و نقص در پرونده شما، مراحل ثبت هر لوگو طبق تعریف سازمان مالکیت معنوی صنعتی پیش نخواهد رفت.

در نتیجه مهم است که مدارک عنوان شده در بخش قبلی را در نظر داشته و طبق لیست آماده کنید. پس از انجام این کار، مراحل ثبت لوگو به این شرح خواهند بود:

  1. طراحی لوگوی مورد نظر با توجه به انواع لوگو (نوشتاری، تصویری، نماد/حروف، ترکیبی)
  2. ثبت نام در سامانه مالکیت معنوی
  3. تکمیل اطلاعات خواسته شده در اظهارنامه
  4. انتظار برای تأیید اظهارنامه از طرف کارشناسان سامانه
  5. ارسال فیزیکی مدارک به اداره مالکیت معنوی
  6. دریافت پیش آگهی روزنامه
  7. تأیید پیش آگهی و پرداخت تعرفه مشخص برای چاپ آگهی در روزنامه کثیرالانتشار

توجه داشته باشید که زمان تکمیل اظهارنامه ثبت لوگو، باید اطلاعات را به طور دقیق وارد کنید. همچنین در این مرحله موظف هستید که دسته بندی کالاهای شرکت و طبقات انتخابی خود را نیز مشخص کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.