قفسه بندي مغازه

۱۳ بازديد

يكي از مهم ترين بخش هاي هر فروشگاه نظم و سازماندهي اجزاي آن است. قفسه ها يكي از تجهيزات فروشگاهي هستند كه شما را براي خريد محصولات مورد نظرتان ترغيب مي كنند بنابراين بايد به خوبي ديده شوند. قفسه بندي مغازه علاوه بر ايجاد انسجام و ترتيبي كه به وجود مي آورد، مشتريان را تحت تاثير نمايش اجناس گوناگون قرار مي دهد. هنگامي كه براي راه اندازي يك كسب و كار تصميم گيري مي كنيد بايد بدانيد كه اولين اصل تاثيري است كه روي ديگران مي گذاريد. اولين گام اين است كه اطمينان حاصل كنيد كالاي شما توسط مشتريان ديده شده و تمام محصولات به يك نسبت در معرض رويت قرار دارد. هنگامي كه توانستيد توجه مشتري را به كالاهايتان جلب كنيد در مرحله بعد بايد از واكنش مشتريان باخبر شويد.

آيا مشتري مي داند كه آن محصول به چه دليل آنجاست و چه كارايي براي او دارد. اين مرحله در عرض چند ثانيه اتفاق مي افتد و در همين مدت كوتاه بايد ارتباط بين كالا و مشتري را برقرار كنيد و اگر در اين كار موفق نباشيد مشتري بي ترديد بدون هيچ گونه فكري از كنار كالايتان عبور مي كند.اگر در اين مرحله از كارتان شكست بخوريد يعني كالاهايتان روي قفسه هاي فروشگاه مي ماند. اما اگر موفق شديد در اين دو مرحله مشتري را به ايستادن در مقابل قفسه هاي كالا ترغيب كنيد حالا مشتري در مرحله بالا و پايين كردن اولويت هاي تصميم گيري براي خريد قرار مي گيرد. اينكه پيام شما براي مشتري تا چه اندازه واضح و متقاعد كننده است مشخص مي كند كه مشتري تا چه ميزان براي خريد كالا نزديك مي شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.